Ja jädrar...

...vad länge sedan!
Som du kanske har märkt använder jag inte den här bloggen mer men jag låter den vara kvar så att andra kan fröjdas åt mina illustrationer och foton jag publicerat här.

Numera använder jag bloggproffs som bloggplattform, så jag slussar dig vidare till http://vonohlsson.bloggproffs.se (öppnas i nytt fönster). Kommer du precis hit från den bloggen så ber jag dig klicka på länken för att komma tillbaka dit (eller om du bara väljer att klicka på tillbakapilen uppe bland alla andra verktyg, det går ju lika bra det). Här upptäcker du inget nytt (såvida du aldrig varit här förresten!).
MEN VAD SÄGER DU?! ÄR DET ONÖDIG INFORMATION?! NEHEDU MIN VÄN! LYSSNA NU PÅ MIG!
Jag vill bara ge dig olika lösningar på uppstående problem ^^
Kiddin' around ;D

Ne, men den här bloggen kommer jag tyvärr inte att uppdatera igen på ett tag.

Jag tackar dig för besöket! Det var kul att du kom! Men det var roligare när du gick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0