LIKET LEVER och hon är beroende av BIGBRODER!

Som inläggets rubrik lyder.... ÅH HERREJÄVLAR!!! LIKET LEVER!
Ja fyfaan säger jag bara. Det är väl det enda som behövs... eller?
Shit alltså. 5 månader var det sedan jag skrev senaste inlägget. J
ag kan ju helt och fullt erkänna att jag varit FRUKTANSVÄRT jävla dålig på
uppdateringen. Blame it on me.
Men om du kollar in listan på allt jag har varit tvungen att prioritera före
bloggen och alla illustrationer så tror jag att du förstår mig.
1. Projektarbetet som ÄNTLIGEN ÄR KLAR! Det blev helt klart idag och allt är inlämnat!
2. Övrigt skolarbete som tagit en jävla massa dyrbar tid
3. Har jobbat arslet av mig på jobbet jag har vid sidan av studierna4
4. Har spenderat ovärdelig tid med min underbara man och min älskade familj5
5. Jag har jobbat på viktiga uppdrag jag fått in, bla att göra logotyp

Ja det var väl det hela. Inte så mycket till synes kanske, men jag lovar, det har varit
SJUKT jobbigt den här veckan.

Det som förvånar mig är att jag tydligen haft ett par besökare dagligen de senast 3 månaderna.
Några av er har bevisligen inte gett upp hoppet om en uppdatering ;D
Era besök har inte varit förgäves! Det lovar jag er! Nu kommer jag äntligen ha tid över för
mina beställningsillustrationer och för bloggerier!

Om du är en av alla som har beställt en illustration av mig vill jag be så sjukt mycket om
ursäkt och jag hoppas att du kan ha överseende med detta.

Hur som helst. Sedan senaste inlägget har det hänt hel del! Galet mycket har hänt faktiskt!
Jag har fått in ganska många uppdrag som jag varit tvungen att genomföra inom en viss
tidsram bla.
I Söndags (3 April) gick jag upp klockan 6 på morgonen för att vara förberedd och vaken
ifall jobbet skulle få för sig att ringa in mig.
Klockan blev 7 och det är ungefär vid den här tiden de brukar ringa mig.
Klockan blev 7.30 och inget jobb hade ringt.
"Nähe!" Tänkte jag. "Skitirerå!"
Så vad göra klockan 7.30 på morgonen? Visst, jag hade kunnat köra igång med några av mina
beställningsillustrationer. Men ärligt talat hade jag ingen motivation till det så tidigt på morgonen.
Istället satte jag mig och gjorde illustrationer av de deltagare som är kvar i BigBroder-huset!
"Dumt val" tänker ni nu och jag kan förstå er. Jag hade faktiskt kunnat ta tag i era illustrationer.
Men som sagt. Hade ingen motivation till just det.
JAJA, nu tappade jag tråden! I alla fall!
Efter att ha gjort 13 illustrationer (Vanessa var kvar då) skickade jag in allihopa till BB-produktionen
och kort därpå fick jag svar att dom var jättefina och att dom skulle försöka använda dom i något
sammanhang. YEEEEEEEEEES!!!!!!!!!
BB-deltagarna hade skoltema denna veckan och där såg tydligen produktionen ett ypperligt
tillfälle att använda illustrationerna. För i Onsdags tog BB-eleverna studenten och mina
illustrationer fick lov att agera studentplakat! WTF?! LIXOM?! :D
Jag trodde ALDRIG att dom faktiskt skulle använda dom över huvud taget!

Min kompis Anton Eriksson ringde mig på Onsdagskvällen och vrålade hysteriskt att mina
illustrationer var med i BigBroder, inne i huset, i just detta nuet!
Jag blev så jäkla förvånad och tagen att jag bara skrek rätt ut och hela jag darrade av
glädje och upphetsning. GOD DAMNIT! Jag är lixom bara en vanlig jävla medelsvensk
som inte ens fyllt 20 (jag är 19) och MINA (läs, MIIIIIIIIIIIIIIINA) illustrationer var inne
i huset! I deltagarnas svettiga studenthänder! DET kallar jag lycka. Jag känner mig bekräftad.

I avsnitt nr 41 visades mina illustrationer i typ bara 5 sekunder eller något. Men vafan?
Vad spelar det för roll? Egentligen? Jag menar, de var ju iallafall med i tv ;D
Dessutom hade dom skrivit mitt namn i eftertexten. Jag tackar, bockar och bugar ;D

Mycket mer än detta har hänt men orkar inte skriva. Jobbigt.
Aja, checka deltagarillustrationerna här nedanför ;D


Och så tar vi en på Vanessa också, även att hon åkte ut samma dag jag gjorde illustrationerna ;D

(JA jag är beroende av BigBroder, so what?! It doesn't cause any problems to you)


Följande illustrationer gjorde jag dagen innan för att lära känna den här typen av illustrations-
teknik (den teknik jag tillämpat på bb-deltagarna)





Hoppas detta EXTREMT långa inlägg kompenserar för de månader jag varit inaktiv :)

Kyss å smek å lite nyp i stjärten så hörs vi snart igen!

Kommentarer
Postat av: anton eriksson

tjohooooooooooooo! hej på dig!



Lugnt trodde du reedan visste att de använde bilderna!

2011-04-08 @ 22:09:39
URL: http://antoneriksson.devote.se
Postat av: Emmelie

Haha ;D

2011-04-08 @ 23:21:12
URL: http://emmelieohlsson.blogg.se/
Postat av: Majsan

Jag är en av de som enträget tror att Du skall uppdatera Din blogg <3

2011-04-11 @ 12:30:29
URL: http://www.chattens.se
Postat av: viki

Jag tycker du har så bra blogg, dina illustrationer är alltid så lika!! :D



Allt bra med dig idag? :)

Kram!!

2011-04-30 @ 22:05:05
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0