En snurrig tisdag med två nya illustrationer

Klockan är tisdag och idag är det 10:51.
Snurrigt va? ;)

Hursomhaver!
Igår satt jag övertid i skolan för att beta av på alla
beställningar jag fått (tack btw! :D)

Igår tog jag itu med Besarts illustration.
(Jag har ingen koll hans bloggadress, tyvärr)
(Jösses, detta blev inte alls likt, men det får jag helt enkelt fixa
när jag har tid. Blev stressad igår med busstider och allt)
Jajja,
Original:


Plagiat:


Nästa illustration är på Emelie Falk, hennes blogadress har jag inte heller någon
större eller mindre koll på... ingen koll alls. Fick bara ett mail, ingen bloggadress xD
Gjorde denna idag.
Anyhow, här ser ni bilden hon skickade till mig:
Original:


Plagiat:



GOSH, kan verkligen inte bestämma mig för ETT enda typsnitt
att använda i mig signatur -.-'
Har du något tips på snyggt typsnitt som skulle passa mig?

För dig som inte har beställt illustration än eller vill ha fler:
Jag gör så mycket mer än bara porträttillustrationer!
Jag gör nya headers, loggor and so on ;D

Ha det gött polers! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0